Koupačka a v hlavní roli washi pásky

16 února

Dnes budu trochu fušovat do řemesla Katce, ale o víkendu jsem se probírala svým stojanem s washi páskami a došlo mi, že je nepoužívám tak často, na to kolik kilometrů jich mám doma nasyslených. A v tu chvíli se mi v hlavě začal rodit nápad na další stránku. 

Jak už jistě víte jsem ve svém albu aktuálně někde na začátku července 2016, a jelikož léto bylo loni extra vydařené mám spoustu obrázků z koupání (nejčastěji naší Beckie, protože ta se vyválela snad v každé kaluži vody, kterou jsme přes léto potkali).



Z washi pásek jsem tedy vybrala všechny v odstínech modré a na světlounce žlutý podkladový papír jsem nalepila "vlnobytí" - pásku jsem tentokrát nestříhala ale trhala, aby po nalepení vypadala víc živě. Fotky jsem podlepila také jednobarevným papírem, aby se na pozadí neztrácely a pro oživení jsem je dozdobila modrými enamelovými tečkami od Doodlebug. 


Už to vypadalo, že je hotovo, ale nějak mě pořád trápilo volné místo na pravé straně. Trošku jsem se pohrabala v zásobách a doladila stránku kartičkou z Hello Summer, pejskovou samolepkou od Doodlebug a enamelovými šipkami. Třešničkou na dortu byla bublinka "Talk to the paw", která přesně vyjadřuje, co i o tom všem myslí Beckie.


You Might Also Like

0 komentářů