Elegantní Valentýn

07 února

Další valentýnské přáníčko v pořadí. Tentokrát velmi netrdičně barevná sada papírů ScrapBerry´s Elegy. Oproti Love Story z minulého příspěvku, která se nese v duchu prvnoplánové lásky a romantiky, je tohle velmi sofistikovaná a elegantní sada v převážně černorudé barevné kombinaci.


V sadě se nenachází žádné "pozaďové" papíry s pravidelným vzorem, ale na každém listu je vždy natištena nějaká květinová vazba. Výběr kombinace papírů byl tedy o to složitější, ale myslím, že se povedl.


Základ přání jsem pro tento případ zvolila opět obdélníkový, abych ještě podpořila nepravidelnost v pozadí, které v tomto případě tvoří 4 nepravidelné části, každá z jiného listu a dominantu tvoří opět několik sladěných květů. 


Květiny k lásce a Valentýnu neodmyslitelně patří. Já jsem je v tomto případě nalepila (lepím vždy tavnou pistolí, jiný spolehlivý způsob jsem zatím neobjevila) na výřez z raznice a pozaďový srdíčkový chipboard. Vazbu jsem doplnila o provázkové hnízdečko a v posledním kroku také o výřezy kroucených větviček z čistě bílé čtvrtky.


Vnitřek přáníčka jsem ozdobila jako vždy šerpičkami z odřezků použitých papírů a netradičně jsem také do vnitřku přání nalepila romantické vyznání Miluji Tě, protože na vnější straně přání žádné není.

Užijte si svátek zamilovaných a pokud se rozhodnete nechat se inspirovat právě tímto přáníčkem, určitě dejte vědět.
U dalšího přáníčkového příspěvku na počtenou :-)   
 

You Might Also Like

0 komentářů