Naše domácí fotoalbum

09 února

Dnešní příspěvek není o konkrétní stránce ale o albu obecně, protože se mě lidé často ptají, jak takové scrapbookové album vypadá. Aktuálně jsem dost pozadu a stále pracuji na albu z roku 2016, takže se společně podíváme, co jsem dosud vytvořila.
Vyrobit scrapbookové album totiž není nic složitého :-)

Nejsem zastánce kapsičkového Project Life ale ani klasických "třicítkových" layoutů, kde je jedna fotka na stránce s hromadou ozdob. Bohužel (nebo spíš bohudík) máme doma hromadu povedených fotek, které nechci mít zapomenuté v nějaké složce v počítači, a tudíž je potřebuji "nacpat" pod desky jednoho maximálně dvou alb ročně. Ve většině případů tedy potřebuji na stránku umístit co nejvíce fotek různých formátů, ale zároveň se nechci omezovat na pravoúhlé kapsičky. Výsledkem proto nejčastěji bývají barevné fotko-suvenýro-papírové koláže. Občas ale neodolám a využiji i kapsiček, hlavně pokud máme z výletu hodně fotek, tak ušetří místo, a naopak když se nějaká fotka extra povede nechám jí vyniknout samostatně na celostránkovém layoutu.


Mám ráda barvy a proto i naše album je veselé a strakaté, pro rok 2016 jsem zvolila album Pennant od výrobce Echo Park Paper, protože je správně barevné a má systém D-ring, který funguje jako klasický kancelářský šanon, takže se dají pohodle přidávat a ubírat stránky bez složitého šroubování. Nechci si svazovat ruce dodržováním jednotného stylu nebo schématu, což mi dává volnost pojmout každou stránku podle aktuální nálady a zážitků na fotkách. Stránky často dopňují různé suvenýry, které zážitkům na fotkách dodají autentičnosti a oživí stránku. Tady je tedy malá ukázka:














Tak co říkáte? Povedlo se?


You Might Also Like

0 komentářů