Netradiční valentýnka

12 února

Valentýnská přáníčka jsou tradice, ale já se letos rozhodla pro netradiční valentýnku, která nám bude byt zdobit celoročně. Odstřižky poházené na stole v pracovním koutku mne inspirovaly k vytvoření menšího layoutu do rámečku.


Valentýna doma moc neslavíme, ze všech stran na mě ale každý den útočí valentýnská přáníčka a dárečky natolik, že jsem nakonec trochu podlehla. Nedávno jsem v domácích archivech objevila několik fotek, které jsme s Lukášem nafotili krátce poté, co jsme se poznali. Ideální materiál na romantický dáreček. Nenápadně jsem z Lukáše vytáhla, která fotka se mu líbí 
nejvíce a nechala ji vytisknout.

Základem je rámeček z IKEA, který má ideální velikost 23 x 23 cm, není ani velký ani malý. Původně jsem si pro práci připravila kolekci Amour.


Nějak jsem ale z výběru nemohla vybrat vhodné pozadí, všechno mi přišlo moc výrazné a k fotce to nepasovalo. Po chvilce marného přehrabování jsem to přehodnotila a sáhla po kolekci Blowing kisses, která má jemnější barvy a ladila i s odstřižky ze svatebního alba, které jsem chtěla použít.

Základem je papír Multi Floral, který je zdoben jemným ručně psaným textem. Odstřižky jsem chtěla nějak ozvláštnit, část jsem zastřihla do vlaječky a jeden jsem dokonce procvakla raznicí ve tvaru poštovní známky. Při vrstvení pak vytvořily krásně neuspořádaný dojem.


Na závěr stačilo pomocí několika samolepek a výseků (opět z kolekce Blowing kisses) 
dozdobit detaily a zasadit layout do rámečku.



You Might Also Like

0 komentářů