Adventní kalendář aneb washipásky podruhé

01 prosince

Čas vánoční se blíží mílovými kroky a na adventních věncích už hoří první svíčka. Spousta z vás jistě přemýšlí jak to čekání na Ježíška svým blízkým, a to nejen dětem, zpříjemní nějakým pěkným adventním kalendářem. Dnes si jeden takový adventní kalendář vyrobíme :-) Samozřejmě s washi páskami! :-)



Základem tohoto kalendáře jsou obyčejné papírové - svačinové sáčky, které seženete v každém papírnictví.



Tyto sáčky jsem následně ozdobila pomocí proužků z vánočních washi pásek např. vánoční washi pásky od Little B se hodně povedly :-) Čím víc washi pásek máte, tím líp. Vůbec přece není na škodu, když je adventní kalendář, ač ve vánočních barvách, ale pestrý. Já jsem se držela pravidla, že na každý sáček jsem použila vždy nejvýše tři washi pásky, ale zato několikrát. Fantazii se meze rozhodně nekladou! :-)




Když byly sáčky dostatečně ozdobené washi páskami, zbývá ještě jednotlivé sáčky rozlišit čísly. Já jsem použila Wycinanka - Adventní kalendář, což jsou velmi povedené překližkové výseky.




Jelikož sáčky jsou samy o sobě dost barevné, přírodní dřevěné výseky na sáčkách krásně vyniknou a jednotlivá čísla jsou dobře čitelná.



Jako poslední detail jsem ještě na sáčky, jejichž číslo připadá na jednu ze zbývajících adventních neděli přilepila krásné výseky vánočních Louskáčků od Wycinanky :-)



Samozřejmě tím úplně posledním krokem je jednotlivé sáčky naplnit nějakými dobrůtkami, sušeným ovocem či nějakými drobnostmi, které vaše blízké potěší. Jako zajímavost pro naplnění adventního kalendáře jsem nalezla tip - vložit do jednotlivých sáčků papíry s úkoly např. vyluxovat, umýt nádobí aj. :-) Mnoho radosti u vašich blízkých to ale asi nezpůsobí :-)



Naplněné sáčky pak už jen zbývá pověsit na vhodné místo v bytě. Já jsem v našem bytě natáhla podél stěny obyčejný jutový provázek a sáčky na něj připevnila sešívačkou :-)





Ať vám adventní čas krásně ubíhá a budu ráda, když se do komentářů pochlubíte s Vašimi adventními kalendáři :-)

You Might Also Like

0 komentářů