Martin na bílém koni nepřijel....

15 prosince

Martin sice do Plzně na bílém koni nedorazil, ale mně na sv. Martina dorazila papírová zásilka z Paperilly. V dnešním článku bych vám ráda představila tu nejkrásnější sadu zimních papírů, jaké jsem viděla. Silent Night je sestavená naprosto špičkově a výběrem této sady určit neprohloupíte a vytvoříte z nich několik nádherných mrazivých přáníček pro své blízké. Naleznete v ní řadu mrazivě modrých papírů, pár se třpytkovými detaily, papíry s vločkami, napodobeninu zmrzlého okna nebo dřeva, samozřejmě také několik "pozaďových" (miluju to slovo :-) ) - puntíkových v šedivých odstínech, s béžovou klikaticí a další a další...
 
A jdeme hned tvořit! V prvním kroku vybírám základ přáníčka a opět sahám po čtvercovém základu bílé barvy (poslední dobou používám jen čtvercové, i když jsem na začátku svého tvoření využívala výhadně obdélníkové, čím to je netuším, že by nějaká preferenční revoluce? :-) ).


Pro dnešní přáníčko jsem vybrala nádherný světlounce modrý papír se vzorem zamrzlého okna, na který namaloval pan Mráz krásné ledové kytičky a krucánky.
 
Premiéru dnes zažívá také vyřezávací šablona vánoční hvězdy. Hotový, seskládaný a modře umazaný výsek jsem uložila do levého horního rohu přáníčka a snažila jsem se to nějaký amatérský pokus o zimní dekoraci. Pod vánoční hvězdu jsem smotala modrobílý provázek a vytvořila hnízdečko.


Jako ozdobu do tohoto zimního aranžmá jsem použila chipboard od Wycinanky ve tvaru vánoční ozdoby, který jsem opatřila mašlí z provázku v šedobílé kombinaci. Celé přáníčko jsem ještě dozdobila enamelkami a drobnými chipboardy ve tvaru vloček.


No a protože si netroufám psát text na přáníčko ručně, volím otisk nádherného razítka s odpovídajícím a všeříkajícím textem.


Na závěr samozřejmě razítko "ruční práce" a hezky uložit do fóliového obalu.
Líbí se vám? 
Na příště si pro vás chystám vánoční a puntíkaté...

You Might Also Like

0 komentářů