Kalendář 2017

14 prosince

Poslední dobou se jedním z tradičních vánočních dárků v mnoha rodinách stal fotokalendář s fotkami z uplynulého roku. Jeho výroba je celkem jednoduchá - v prosinci v počítači přeberete fotky, které jste nasbírali za plynulý rok, poskládáte z nich koláže a vše odešlete do fotosběrny, kdy Vám z toho vytisknou nádherný kalendář.
I já jsem si letos řekla, že se nám podařilo zachytit spoustu úžasných momentů, ale na fotokalendář mě prostě neužije, a tak jsem nám vyrobila scrapbookový kalendář.



Nejzáludnější fází bylo vybrat 12 fotek a ty nechat vytisknout. 
Jelikož mám ráda čtvercové fotky zvolila jsem velikost 10 x 10 cm.


Jako základ jsem použila scrap kalendář velikosti A5, který je postavitelný na výšku.



Na pozadí jsem použila papíry od výrobce Decorer, které se mi k přírodnímu designu kalendáře nejvíce líbily. Sladit jednotlivé papíry s konkrétními fotkami byl trochu oříšek, ale zadařilo se :-)




V další fázi jsem si změřila velikost podkladu a podle toho papíry nařezala na pruhy.
Dlouho jsem nepřemýšlela, jak se vypořádat s kroužkovou vazbou, konce papíru jsem jednoduše otrhala a podklad přiznala v jeho naturální podobě.


Nakonec přišla na řadu má oblíbená fáze - lepení.
Vše jsem podlepila oboustrannou páskou, abych se vyhla případnému zvlnění papíru, 
nebo neúplnému přiléhání v rozích.


Na počítači jsem si předpřipravila pásky s kalendáři, omezila jsem se jen na jednoduchou číselnou řadu, kde jsou zvýrazněny víkendy a státní svátky.
K označení jednotlivých měsíců jsem použila chipboardová čísla od Wycinanky ze sady Adventní kalendář, protože se mi prostě strašně líbí a lepím je teď všude :-)



You Might Also Like

0 komentářů