Veselé Vajíčkonoce :-)

29 března

Po delší odmlce se opět hlásím se svým tvořením. Důvodem pauzy byla velká hromada práce - 40 svatebních oznámení a 90 pozvánek ke stolu (nebylo to na mojí svatbu, ale třeba na to taky dojde :-) ).

Za dveřmi jsou Velikonoce, hurá, konečně jaro! 
Vzhůru do jarního tvoření,  pojďme na to. Pro tento projekt jsem sáhla po puntíkatých papírech Dots and Stripes - Grass. 

Tvoření s nádechem jara jsem si opravdu užila a se zdobením jsem se trochu rozjela.
Základ tohoto přáníčka tvoří opět čtvercový, bílý základ a pozadím je čtverec o velikosti 13x13 cm ze zeleného puntíkatého papíru. A teď začne ta pravá sranda :-)


Dominantu přáníčka tvoří velké chrastidlo ve tvaru vajíčka. To jsem udělala tak, že jsem zbytky moosgummi vyřezala šablonami na big shotu, celkem 3 vrstvy a slepila je k obě lepidlem. Poté ještě jednou to samé, ale s klasickou žlutou čtvrtkou. Tu jsem podlepila acetátovou folií, chrastidlo jsem naplnila korálky a plastovými krasličkami a zajíčky a zavřela dalším žlutým vajíčkem. Celé jsem ho ještě po obvodu polepila oranžovou stuhou, aby nevzhledná moosgumma nevykukovala.


Chrastící vajíčko jsem posadila do vystřihané trávy a přidala jsem mu ještě pár malých kamarádů, aby mu tam nebylo smutno. Tráva je navrstvená ve třech vrtvách, podlepená pěnovou lepicí páskou, to aby se trochu vyrovnaly hladiny.


Na závěr jsem celý výtvor doplnila o ručně dělané mašličky a natištěnou visačku s přáním.
Do vnitřní části přáníčka jsem trochu netrdičně přenesla koncepci vnějšku pomocí trávy a dalšího malého vajíčka.


Doufám, že si jarní tvoření taky užijete, jako já tohle "vajíčkonoční", určitě se nezapomeňte pochlubit a poslat nějakou tu fotečku :-)


A já se budu zase příště těšit na počtenou :-)

You Might Also Like

0 komentářů