Day to Day

19 března

Dnešní příspěvek bude o použití journalingových kartiček. Já jsem si pro tentokrát vybrala kartičky Day to Day od výrobce Simple stories. Kartičky mne zaujaly svým rustikálním vzhledem - kombinace dřeva, kytiček a klasických vzorů jako jsou puntíky a pruhy, vše v krásných zářivých letních barvičkách. 

Varianta č. 1 - kapsy

Kartičky jsem použila pro journaling v klasické kapse 6x4 horizontal. Vybrala jsem fotky z víkendu na chalupě, k čemuž rustikální vzhled skvěle pasoval. Základem byly kartičky o velikosti 6x4, které jsem libovolně doplnila prvky z kartiček 3x4 nebo papírovým chipboardy.


Úvodní kartička je ozdobena korkovou abecedou (již brzy bude naskladněna), foťáčkem od Wycinanky a enamelovými srdíčky.


Také se vám někdy stává, že se vám líbí obrázek na kartičce (např. šipka), ale máte fotku, která je příliš velká a část obrázku by tak překryla? V takovém případě stačí kartičku opatrně naříznout skalpelem a fotku zasunout dovnitř.



Ve většině kapsiček tvoří základ kartička 6x4 a tu jsem dozdobila buď proužky vystřiženými z kartičky 3x4 (vpravo dole v rohu) anebo výstřižkem celé části kartičky 3x4 (banner simply wonderful).


Poslední kartička je potom ozdobena pouze jednoduše papírovým chipboardem v podobě dřevěného foťáčku, který byl také součástí sady kartiček.


Varianta č. 2 - layout

Tentokrát jsem kartičky použila netradičně k nazdobení stránky.


Základ tvoří kartičky 6x4 s nápisy umístěné v protilehlých rozích. Dolní kartička má nápis předtištěný, na horní bylo okénko pro poznámky, to jsem ale přelepila chipboardovým nápisem "TODAY", který byl také součástí sady.


Zbytek layoutu tvoří odstřižky a výstřižky z kartiček 3x4 poskládané do barevné koláže pod fotografií. Některé odstřižky jsou ve formě čtverečků, jiné jen proužky a některé jsem dokonce prohnala visačkovou raznicí, aby měli ještě zajímavější okraj. Na závěr jsem přilepila dvě vlaječky přímo do rohu fotky a stránka byla hotová.



Papírové kartičky nemusí nutně sloužit pouze do kapes k project life :-)

You Might Also Like

0 komentářů