Soutěž "Šité na míru"

12 srpna

Puntíkatá challenge se vydařila a proto přinášíme další soutěž. 
O víkendu jsem poprvé v životě okusila kouzlení s šicím strojem, namísto látky jsem prošívala papíry a vyzkoušela si, jaké to je nahradit lepidlo nití. Bylo to překvapivě snadné a zábavné. V mládí jsem sice ráda vyšívala dečky a obrázky, ale v scrapbookingu se obvykle držím jen nůžek a lepidla, to se však po víkendu nejspíš změní :-)

Nová soutěž proto bude na vyšívací téma!


ZADÁNÍ SOUTĚŽE


Vytvořte scrapbookovou stránku, PL projekt nebo přáníčko na téma "Šitá na míru"


Podmínky

Na projektu musí být použito prošívání, je jedno jestli budete šít na šicím stroji nebo vyšívat ručně, ale projektem musí být nějakým způsobem provlečen alespoň kousek barevné nitky.

Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů).

Své soutěžní projekty (jednu fotografii) posílejte do půlnoci 22. 8. 2016 na email jana@paperilla.cz s předmětem "Šitá na míru".

Fotky projektů budou 23. 8. 2016 zveřejněny na facebooku ve speciálním albu a pomocí hlasování bude vybrán vítěz. Výsledky soutěže budou uveřejněny 26. 8. 2016 na facebooku i zde na blogu.

VÝHRA

Poukázka na nákup v eshopu v hodnotě 200 Kč.

MŮJ VZOROVÝ PROJEKT :-)

Jelikož jsem ze svých krejčovských schopností měla opravdu radost, zvolila jsem vyšívání stěžejním motivem stránky, proto zde nenajdete téměř žádné ozdobičky. 


Omluvte místy křivé linie, ale to už dle mého k ruční práci patří :-)
Obecně mám radši, když je dílko nějakým způsobem nedokonalé, protože pak o to více vynikne ruční práce. Podle mě je v poslední době okolo nás dokonalosti až moc, je fajn někdy si uvědomit, že ne všechno se nutně musí povést. Nakonec se třeba ukáže, že to zprvu nepovedené, je ve výsledku možná hezčí.


Dodala jsem si odvahy a vyzkoušela i různé druhy stehů, výsledek rozhodně překvapil. Zubatý steh v mých myšlenkách měl maskovat "křivost" mého vyšívání, ale při obšívání stránky okolo dokola to tak úplně nevyšlo :-)



Doufám, že se nezaleknete 
a vyšívací soutěž pro vás bude inspirací a zapojíte se.

Už se těšíme na vaše projekty "šité na míru" :-)

You Might Also Like

0 komentářů