České kartičky podruhé

16 srpna

Nedalo mi to a pochlubím se vám ještě s jedním výtvorem, 
kde jsou použity české kartičky od výrobce Váš kreativní svět.


Nedávno jsme s Lukášem objevili kouzlo dědovy Flexarety a začali jsme pro zábavu fotit tzv. od pasu. Focení s Flexaretou je ještě nevšednější zážitek než focení na analogovou zrcadlovku, kterou používáme obvykle. Výhodou a nevýhodou zároveň je, že Flexareta fotí na tzv. svitkový film 120 mm, ze kterého se vyvolávají čtvercové fotografie o minimálním rozměru 13x13 cm, což je o kousek menší, než scrapbookové papíry 6x6. Pro malá alba tyto fotky nejsou, ale pro alba 12x12 je to výzva.

Předminulou středu jsme si vyzvedli první hotové fotky a já s nimi hned chtěla něco vytvořit. Vybírat barevné papíry na projekt, když máte zpracovat černobílou fotografii, je radost. Nemusíte řešit, jestli se barvy na fotce "netlučou" s barvami na papíře, nebo naopak fotka na vybraném papíře nezaniká.


No a jelikož jsem se zrovna radovala z nových kartiček bylo všechno snadné. Z načatého balíčku kartiček 3x3 z kolekce Skvělej den jsem tentokrát vybrala úvodní kartičku s nápisem "Skvělej den" a dále doplňkové kartičky s nápisy "Hurá!" a "Parádička". Kartičky měly nápisy vyvedené v zářivé růžové, a tak jsem i zbytek materiálu zvolila v této barvě. Jako podklad posloužil papír Flutterby z kolekce Country DriveKytička a srdíčka byla vyrobena děrovačkou ze sady papírů 6x6 z kolekce Back to Basics III


Srdíčka jsem použila jednak samotná a jednak jsem je poskládala do čtyřlísku, který doplněn o kytičku vytvořil hezkou ozdobu v rohu stránky, která symbolicky reflektovala štěstí, které je zachyceno na fotografiích z jednoho skvělého letního dne.

Nejdůležitější na scrapbookingu je seskládat všechny vybrané papíry a ozdůbky dohromady tak, aby výsledek působil jednotně, lahodil oku a splnil svůj účel, tj. v daném případě podtrhl vzpomínky zachycené na fotografiích, a to se povedlo :-)

You Might Also Like

0 komentářů