České kartičky

09 srpna

Dnes jsme naskladnili hromadu českých PL kartiček od výrobce Váš kreativní svět. Jelikož jsme zásilku obdrželi už minulý týden, neváhala jsem a jakmile o víkendu začalo pršet, hned jsem zasedla k tvoření a kartičky vyzkoušela :-)


Na svůj projekt jsem si vybrala kartičky o velikosti 3x3 z kolekce Skvělej den, kartičky jsou vyvedené v tyrkysovo růžové, a tak jsem i já ze svých zásob vybrala tyrkysové papíry (konkrétně papír Sunshine z kolekce Walk in the Park, Rain Drops z kolekce Walk in the Park a papír 6x6 ze sady Summertime).


Když jsem viděla kartičku s nápisem "Někdy stačí jen chtít a ono to vyjde", hned jsem ji chtěla použít jako téma pro stránku a vtipně ji doplnit nějakou příznačnou fotkou. Popadla jsem tedy svoji kupičku s fotkami z letošního roku a začala jsem vybírat, jakmile mi přišly pod ruku fotky spící a bdící Beckie, když se mi ji ještě jako tříměsíční štěně podařilo zachytit při odpoledním usínání, věděla jsem, že to je to pravé :-)


Vrátila jsem se ke stolku, kde čekala hromádka tyrkysových papírů. Kompozice byla v podstatě hotová, jen jsem prostřední papír trošku ořízla, aby úplně nezakryl ten podkladový.


Z balíčku kartiček jsem ještě výtáhla tu s nápisem "Kouzelná chvíle", protože kdo poznal rasu našeho štěněte a zná australské honácké psy v praxi, ví, že chvíle kdy tohle neúnavné zvíře usne, jsou fakt kouzelné a je jich zatraceně málo :-) 
Nakonec jsem všechno jsem podlepila, přelepila, slepila a další stránka do rodinného albíčka byla hotová.

Někdy prostě stačí málo :-)

PL kartičky samozřejmě primárně slouží k zastrkání do dělených kapes v project life albu, ale na mé stránce vidíte, že to není jediná možnost, jak je při tvoření využít.

Všechny nové PL kartičky si můžete prohlédnout v kategorii České kartičky ;-)



You Might Also Like

0 komentářů