Puntíkatá challenge

08 července

Na oslavu rozběhnutí blogu Paperilly jsme se rozhodli vyhlásit soutěž! 
Jelikož puntíky jsou můj nejoblíbenější vzor, bylo téma první soutěže jasné :-)


ZADÁNÍ SOUTĚŽE


Vytvořte scrapbookovou stránku, PL projekt nebo přáníčko na téma "Puntíkatá"


Podmínky

Hlavním tématem projektu musí být puntíky (jedno jaké velikosti) a musí být zřejmé, že puntíky jsou základním a stěžejním motivem projektu.


Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů).

Vaše soutěžní projekty (jednu fotografii) posílejte do půlnoci 31. 7. 2016 na email jana@paperilla.cz s předmětem "Puntíkatá".

Fotky projektů budou následně zveřejněny na blogu, kde bude vyhlášen vítěz.

VÝHRA

Šest puntíkatých papírů velikosti 12" x 12" z kolekce Dots & Stripes od výrobce Echo Park.
    

    

VZOROVÝ PROJEKT


Na svoji stránku jsem zvolila tlapičkový papír Paw Prints
který svou pravidelností připomíná vzor polka dots.


Do papíru jsem vystřihla velké kolečko, díky kterému mi podlepením jednobarevným papírem vznikl uprostřed stránky obří puntík.


Další menší puntíky jsem vystříhala z kontrastního papíru a použila 
namísto kartiček na popisky.


Do třetice jsem puntíky použila i na nadpis stránky formou dřevěných písmenek.

Pustíte se do puntíkování taky?




You Might Also Like

1 komentářů