Instantní scrapbooking

02 července

Dnešní projekt je ukázkou, že k výrobě pěkně zdobené scrapbookové stránky nejsou potřeba velké zásoby scrapbookového materiálu. Já jsem si vystačila jen se třemi papíry z kolekce Blossom od výrobce Ursus.


Výrobce Ursus má v každé své kolekci úvodní papír, který je takovým "polotovarem", na nějž lze jen nalepit fotografie a bez velkého vymýšlení a snažení je rázem hotovo. Někdo v této vlastnosti spatřuje přednost, ale ti, kteří si rádi projekty individualizují a záleží jim především na originalitě, se tomuto stylu papírů vyhýbají.


Rozhodla jsem se proto ukázat, že i takovýto papír s výrazným vzorem, který částečně udává kompozici, lze vylepšit po svém.


Nepouštěla jsem se do žádného "divočení" a ke zdobení jsem si vybrala bílou čtvrtku a další dva papíry z kolekce Blossom, které k sobě sladil už výrobce.
Základem byl modrý papír s lučním kytičkovým motivem po levé straně. Aby fotka nebyla v moři modré opuštěná, podlepila jsem ji bílým papírem, který vytvořil cca půl centimetrový rámeček. Barvy kytiček jsem se potom rozhodla zrcadlit pomocí pruhovaného papíru i do pravé části stránky. Aby barvy dostaly dostatečně vyniknout a aby byla kompozice lehce neuspořádaná (tak jako bývají fotky v krabičkách našich babiček), přilepila jsem fotku a pruhovaný podkladový rámeček přes sebe nepravidelně. 


Materiál na dozdobení jsem získala roztříháním papíru s bordurami a kartičkami. Horní lem stránky jsem potom ozdobila bordurou s kytičkami a pod fotku jsem přidala kartičku s miniaturou lučního kytičkového motivu, na kterou jsem zapsala, kde byla fotka pořízena.

"Třicítka" jako vyšitá a šup s ní do albíčka :-)

Použity byly papíry Blossom 171, Blossom 173 a Blossom 176

    


You Might Also Like

0 komentářů