Už se zase těšíme na Ježíška aneb Washi pásky poprvé

10 listopadu

Jelikož se s mým příspěvkem na blogu Paperilla setkáváte poprvé, bylo by asi dobré říci, že nepatřím mezi klasické scrapbokařky, ale zcela jsem podlehla kouzlu washi pásek a postupně objevuji, co všechno se s nimi, mimo scrapbookingu, dá vytvářet. Tématu washi pásek a kouzel s nimi se proto budou týkat mé příspěvky :-)

Jelikož se pomalu blíží čas adventní, kdy většina z nás přemýšlí, jak si svůj domov zkrášlí a zpříjemní si tak těšení na Vánoce, připravila jsem si pro vás první příspěvek již s tématikou zimy a Vánoc. Uděláme si Vánoční květináč, do kterého si pak s pomocí florexu můžete naaranžovat chvojí s ozdobami, které si dnes také vyrobíme :-) Váš domov pak bude nejen krásně vypadat, ale díky chvojí i krásně vonět čerstvým jehličím.



Úvodního povídání by už stačilo, takže ruce připravit a jdeme na to :-)

Základem jsou obyčejné květináče, na které jsem pomocí houbičky nanesla akrylové barvy v kombinaci bílá - světle modrá a červená - zlatá antik. Díky houbičce je nanášení velmi snadné a přechody barev jsou plynulé. Pro další práci je nutné nechat barvy dobře zaschnout, což u akrylových barev jde celkem rychle.
        








Jakmile byly barvy suché, horní okraj (lištu) květináče jsem kolem dokola - v celé šíři oblepila washi páskou od výrobce Little B - snowflake ve variantě silver foil a gold foil red white. Obě pásky velmi povedené :-)






K finálnímu dozdobení jsem pak ještě použila stříbrné a zlaté dekorační glitrové lepidlo, kterým jsem na květináč nakreslila sněhové vločky různých velikostí a tvarů. Tato lepidla sice trochu déle zasychají, ale výsledek stojí rozhodně za to :-)




Zatímco výsledná práce zasychala, vyrobila jsem si ke květináčům ještě ozdoby, které pak umístím do větviček, jež později do květináče naaranžuji. Základem jsou obyčejné dřevěné výseky z překližky. Já zvolila tvar zvonečku a hvězdičky. S ohledem na další zdobící postup je dobré, když jsou to výseky jednoduchých tvarů bez vnitřního zdobení -  vyřezávání. 




Celou plochu výseku jsem polepila stejnými washi páskami, které jsem použila na zdobení květináčů (takže viz výše :-)) Při lepení washi pásek je potřeba hodně pečlivosti a trpělivosti, aby na sebe dekor washi pásek krásně navazoval - výsledný efekt je pak lepší.




Výsledkem pak byly takovéto ozdoby, které ladí k vyrobeným vánočním květináčům a krásně je ozdobí, ale také jsou zcela originální.




A tady máme výsledek dnešního tvoření.




Doufám, že se vám můj první tip líbil a poskytl vám inspiraci pro další tvoření. Budu moc ráda, když se se svými výrobky pochlubíte v komentářích :-)



Počátkem adventu se tu s vámi určitě podělím o výsledný efekt s naaranžovanými větvičkami. Ačkoliv vánoční reklamy na nás už útočí ze všech stran, počátkem listopadu je přece jen na aranžování vánočního chvojí ještě brzy :-)

You Might Also Like

0 komentářů