Svatební pink-mint s Pandorou

05 června

Po velikonoční divočině v minulém příspěvku je tu další přáníčko, tentokrát k té nejkrásnější události v životě - svatbě. A protože jsem dělala právě na tuhle svatbu oznámení, později také exploding-box nevěstě na rozlučku, tak jsem objednávku na přáníčko i tak trochu čekala :-)
Svatbu nevěsta sladila do jemné růžové a trendy mint-green zelenkavé, a tak i novomanželská gratulace musela být v těchto barvách.


Jako podklad jsem opět použila čtvercový, předpřipravený základ v bílé barvě. Do první vrstvy  jsem vyřízla podkladový papír v mintové barvě o velikosti 13*13 cm a okraje jsem oškubala ničičem papíru. 
Druhou vrstvu o velikosti 11,5*11,5 cm tvoří papír ze sady It´s a Wonderful Life.  
Celá sada je plná krásných papírů s nádhernými potisky různých přírodních krás a zzraků - oblaka s duhou, mořská pláž, poprakaná zem nebo třeba mnou použitá louka s odlétajícími deštníčky pampelišek. Tuto vrstvu jsem také trochu oškubala, někde trochu víc. Do jedné vytrhnuté díry jsem vlepila růžovou krajku, do druhé díry srdíčkový chipboard.


Jako jeden požadavek bylo, "aby se tam někam dalo dát něco z Pandory" :-)
Zapeklité. Do středu přáníčka jsem nalepila chipboard s anglickým nápisem "Two become one" a pravý dolní roh jsem ozdobila směsku kytiček.


A kam s tou Pandorou? 
Vytvořila jsem miniobálčičku, která je podlepená pěnovou izolepou, kouskem krajky a převázaná růžovo-bílým provázkem. Do obálky se krásně vejde svatební korálek na náramek.
Celou kompozici jsem dozdobila několika enamelkami a zlatými perličkami a je hotovo :-)


 Uvnitř jsou opět sladěné šerpičky, samozřejmě dodané s obálkou a ve foliovém obalu, aby se při transportu přáníčko neumatlalo :-)
Přeji novomanželům jen vše dobré, hodně štěstí a lásky.


You Might Also Like

0 komentářů